Podpisové knihy
Podpisové knihy sú ideálnym riešením na prehľadnú organizáciu dokumentov určených na podpis. Sú rozdelené na jednotlivé sekcie, čo umožňuje jednoduché triedenie a rýchly prístup k potrebným dokumentom.
Výhody podpisových kníh:
? Efektívna organizácia dokumentov – jednoduché triedenie a rýchly prístup
? Odolné materiály – dlhá životnosť a kvalitné spracovanie
? Rôzne formáty – vhodné pre kancelárie, školy či úrady
? Vhodné pre firmy, inštitúcie a administratívu
Pre ešte lepšiu organizáciu odporúčame kombinovať podpisové knihy s dokumentačnými perami, ktoré zabezpečujú trvanlivosť a ochranu podpisov.
Doplňte svoju kanceláriu aj o ďalšie organizačné pomôcky, ako sú spisové dosky alebo zakladače a šanóny.
Radenie produktov
6 položiek celkom
Výpis produktov
Ovládacie prvky výpisu
6 položiek celkom
